ارتودنسی هموطنان خارج از كشور

درمان ارتودنسی مخصوص هموطنان خارج از کشور

ناهنجاری های فکی و دندانی مرز و بوم نمی شناسند و در همه جای دنیا دیده می شوند. مشکلات برهم ریختگی دندانی، جزو موارد شایعی است که نه تنها در جامعه ما، بلکه در جهان مورد توجه قرار گرفته است. درمان های ارتودنسی در خارج از کشور معمولا هزینه های هنگفتی دارند از این رو بسیاری از بیماران تمایل دارند که این درمان را در داخل کشور عزیزمان انجام دهند. آیا درمان ارتودنسی مخصوص هموطنان خارج از كشور ، در داخل ایران میسر است؟

درمان ارتودنسی مخصوص هموطنان خارج از كشور بصرفه است ؟

درمان ارتودنسی مخصوص هموطنان خارج از كشور بصرفه است ؟ همان طور که گفته شد در اکثر کشورهای خارجی، هزینه انجام ارتودنسی بالا است از این رو بسیاری از افراد تمایل دارند تا این درمان را در داخل کشور انجام دهند ارتودنسی یک روش درمانی است که نیاز به مراجعه حضوری و ویزیت های پی در پی دارد آیا درمان ارتودنسی مخصوص هموطنان خارج از کشور ، از نظر اقتصادی توجیهی وجود دارد که این فرد هر ماه به مطب دندانپزشکی در ایران مراجعه کند؟

بستگی به شرایط بیمار دارد با توجه به سیستم های خاصی که در مطب ما برای ارتودنسی این افراد وجود دارد، زمان مراجعه حضوری به حداکثر دو و نیم ماه افزایش می یابد در واقع به جای مراجعه حضوری که هر سه هفته یک بار به طور معمول انجام می شود، بیمار می تواند حداکثر تا دو و نیم ماه هیچ مراجعه ای به مطب ارتودنتیست نداشته باشد بیشتر از دو و نیم ماه به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. از نظر قیمت ها و هزینه ها باید خودتان حساب و کتاب کنید اگر هزینه بلیط های رفت و برگشت بالا باشد، انجام ارتودنسی در کشور خارجی، بهتر است در صورتی که فرد قادر به رفت و آمدهای مکرر به ایران نباشد، باید از انجام این درمان صرف نظر کند در صورتی که هزینه های رفت و آمد بیمار بالا نباشد، توجیه اقتصادی برای انجام ارتودنسی در داخل کشور وجود دارد.

چه ناهنجاری هایی با درمان ارتودنسی مخصوص بیماران خارج از کشور می توان انجام داد؟

در همه ارتودنسی ها هدف اصلاح ناهنجاری های دندانی است نوع ارتودنسی تفاوتی در رسیدن به هدف ایجاد نمی کند برهم ریختگی های دندانی، برخی از مشکلات فکی و فواصل میان دندان ها با انجام ارتودنسی به راحتی درمان می شود.

ارتودنسی یک درمان چند ساله

روز اولی که به مطب دندانپزشک مراجعه می کنید، دندانپزشک از طرح درمانی و مدت زمان درمان با شما صحبت خواهد کرد این نکته را فراموش نکنید که ارتودنسی یک درمان چند ساله است حداقل زمان درمان یک سال و حداکثر آن سه تا چهار سال است حال تصور کنید که در خارج از کشور هستید و هر دو ماه و نیم یک بار باید به ایران سفر کنید برای انجام ارتودنسی برای بیماران خارج از کشور، باید این موضوع را مد نظر داشت که مدت زمان درمان ارتودنسی در این افراد چه قدر به طول می انجامد با دندانپزشک خود مشورت کنید و بعد از آن تصمیم به انجام ارتودنسی در داخل و یا خارج از کشور را بگیرید. در هر صورت کلینیک دکتر سالاری بهترین شرایط را برای درمان مخصوص هموطنان خارج از كشور در نظر گرفته است .