درباره دکتر لوح

درباره دکتر شقایق لوح متخصص دندانپزشکی اطفال ، کودکان و نوجوانان

درباره دکتر لوح: دکتر شقایق لوح متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان می باشند؛ ایشان دارای چندین مقاله تخصصی در journal of contemporary dental practice و progress in orthodontics می باشند. دکتر لوح عضو انجمن دندانپزشکی کودکان ایران می باشند.

دکتر شقایق لوح

درباره دکتر لوح
بعد از اطمینان از تجربه و تخصص دندانپزشک کودک و نوجوان دغدغه اصلی والدین این است که چگونه بر ترس فرزندان خود از مراجعه به دندانپزشکی غلبه کنند.
دکتر شقایق لوح از معدود دندانپزشکانی است که با آرامش و براساس روانشناسی کودک پذیرای فرزندان شما می باشد. دکتر لوح با فضاسازی مخصوص برای رده سنی مخاطب خود در بدو ورود محیط را برای بیمار خود دلنشین کرده است. علاوه بر اینکه با ارتباط فوق العاده ای که با بیمار برقرار می کند گاهی فراموش میشود که شما و فرزندانتان برای درمان به این مطب مراجعه کرده اید. ایشان آرامش و اعتماد بیماران خود را سرحوصله فراهم می کند و سپس به درمان می پردازد.
بنا به گفته والدین، بعد از اولین مراجعه بچه ها خود، وقت دندانپزشکی را یادآور می شوند و با اشتیاق در مطب دکتر لوح حاضر میشوند. دکتر شقایق لوح با آموزش نکات کاربردی و مهم در وبسایت و صفحه اینستاگرام خود روشهای پیشگیری از بیماری و شیوه درمانهای دندانپزشکی را یادآور می شود. از جمله درمانهایی که توسط این متخصص دندانپزشکی کودک و نوجوان انجام میشود عبارت است:
پرکردن دندان کودکان
عصب کشی یا درمان ریشه در دندانهای شیری
فلوراید تراپی
فیشورسیلانت
– کشیدن دندان
از جمله خدمات دیگری که در مطب دکتر لوح انجام می شود آموزش به کودکان و نوجوانان است از قبیل:
– راهکارهای مسواک زدن برای کودکان
– استفاده از نخ دندان در کودکان
– استفاده از دهانشویه برای کودکان
– نکاتی درباره رادیوگرافی دندان کودکان
– معرفی مواد پوسیدگی زا در دندانها
– مزایای فلورایدتراپی
و ده ها مورد آموزشی و درمانی دیگر که توسط این دندانپزشک متعهد و متخصص انجام می شود.
برای تعیین وقت مشاوره و ویزیت توسط دکتر شقایق لوح از طریق بخش تماس با ما اقدام فرمایید. همچنین برای آشنایی با شیوه های درمانی درباره دکتر لوح می توانید ویدیوهای حین درمان ایشان را در صفحه اینستاگرام dr.shaghayeghloh مشاهده نمایید. در این صفحه تعدادی از گفتگوهای کودکان بعد از درمان موجود است که دیدن آنها موجب آرامش خاطر شما و فرزندانتان خواهد شد.

"داشتن لبخندی زیبا و دلنشین دست یافتنی است!"

برای دریافت نوبت ویزیت توسط دکتر لوح با ما تماس بگیرید.